Träningsprogram armar, bröst och ben med hantlar

Armar- och bröstmusklerHär kan du ladda ner ett träningsprogram som effektivt  tränar armar, bröst och lår. Detta träningsprogram passar väldigt bra tillsammans med träningsprogram för axlar och rygg. Du rekommenderas att använda båda programmen för att kunna träna fler dagar i veckan.

Övningarna görs parvis. A1 och A2 hör ihop. Gör A1 och gå direkt till A2 utan att vila. Efter A2 vilar du i två minuter innan du gör nästa set A1. När du gjort 3 set A1-A3 går du vidare till B1-B2. Träningens effektivitet ökas på detta sätt.

Ladda ner träningsprogrammet genom att klicka på länken nedan.

Annons:
Dela med dina vänner:

3 kommentarer om “Träningsprogram armar, bröst och ben med hantlar

  1. Hej! Jag förstår inte riktigt övning B1. Hur ska man vrida på axlarna? Ska armarna sträckas ut bakåt ovanför huvudet, rakt uppåt, eller vad?

  2. Felix, antal reps tror jag, du kanske bara klarar 4 reps på sista settet, då skriver du det. Nästa gång klarar du kanske 8 och då är det dax att öka vikten skulle jag tro.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *